“BDrissa”, la nova marca del negoci d’horticultura ecològica
En l’any de celebració del seu 25è aniversari, la Fundació Drissa fa un pas endavant en el negoci de l’horticultura ecològica amb una nova denominació de marca “BDrissa” per ampliar l’oferta de producte
La Fundació Drissa, un dels grans productors ecològics de fruites, verdures i hortalisses de les comarques gironines, fa un pas endavant en aquesta línia de negoci i empren un canvi de marca per incorporar al lineal nous productors del territori: “BDrissa”. La nova marca continua amb la seva essència de producte fresc i 100% ecològic de la finca certificada que l’entitat té a Campllong (Gironès), però permet ampliar l’oferta i així donar resposta a un ventall més gran de consumidors. Es tracta d’un canvi de nom però no de filosofia. La nova denominació manté la línia de producte saludable i de proximitat, i engloba l’activitat de cultiu, transformació a l’obrador, i venda a les botigues, amb dos punts a Girona, un al Mercat municipal de Girona i un altre al cor del Barri Vell de Girona (C/ Ciutadans 11). “BDrissa” també inclou el negoci del càtering. El nou nom enforteix la identitat de l’organització (Drissa) i manté el símbol amb què s’ha reconegut històricament la marca.